Servicii Business

 

Servicii

Business

Persoane de afaceri de succes

Cum te imbraci in cazul in care jobul tau se desfasoara in industria business? Cum se desfasoara consultanta de imagine pentru categoria business?

Evaluarea nivelului de formalitate pentru pozitia si locul de munca.

Avand in vedere ca in zilele noaste ne este permis sa ne imbracam chiar si casual la locul de munca, poate fi dificil sa selectati imbracamintea potrivita pentru jobul specific de la biroul unde iti practici meseria, motiv pentru care ai nevoie de ajutorul unui Consilier. Vom analiza formalitatea si nivelul la care se desfasoara jobul tau pentru a descoperi categoria din care faci parte.

In general, imbracamintea pentru acest loc de munca, se incadreaza in trei categorii:

- Tinuta de afaceri profesionala este reprezentata de dresscod-ul formal. Acest lucru este comun pentru joburile conservatoare cum ar fi cele legate de lege, finante, contabilitate si unele pozitii guvernamentale. Femeile care practica acest tip de job trebuie sa fie mai mult sau mai putin imbracate cu acelasi tip de uniforma ca si barbatii.Ce inseamna acest lucru?Ce articole de vestimentatie va trebui sa porti pentru a-ti spori cariera dar care sa nu se tranforme intr-o tinuta masculina? Cum sa arati fabulos intr-o tinuta profi ?
-Tinuta de afaceri casual este probabil cel mai frecvent tip de imbracaminte de afaceri in ziua de azi. Casual, cu toate acestea, este o denumire gresita. Tinuta care reprezinta cel mai bine aceasta categorie este compusa dintr-o camasa sau un pulover cu pantaloni sau chinos, si nu doar. Care sunt secretele unei tinute de afaceri perfecte in care sa te simti comod si sigur\sigura de tine in acelasi timp?
-Tinuta de afaceri real casual este rara la orice loc de munca. Ce se intampla insa daca lucrezi pentru o companie de software sau pentru o alta companie progresiva si care este tinuta ideala pentru a interpreta acest stil atat de easy?

In concluzie, vei invata cum sa alegi cele mai calitative tinute pentru castiga respectul colegilor si clientilor tai.

Servicii oferite pentru cei care aleg sa apeleze la un consilier de imagine

Shopping pentru hainele potrivite.

Exista detalii si secrete pe care le vom lua in considerare cand vom cumparai hainele profi. Unul dintre acestea este sa cumperi haine neutre, cum ar fi negru,bej sau maro, dar acest lucru poate parea probabil plictisitor. Vom da viata tinutelor tale profesionala fara a parea "stinsa" mentinand un stil profi.

Ce veti invata inscriindu-va la serviciile de consultanta pentru persoane de afaceri?

-Cum ar trebui sa arate articolele de vestimentatie? De exemplu niciodata nu vor fi prea stranse sau transparente. Pentru joburile ultra-profesionale din mediul afacerilor, unul dintre secretele pe care le veti invata este ca gatul si bratele nu vor fi niciodata dezgolite.
-Cum castigi increderea clientilor tai si respectul colegilor cu ajutorul calitatii? Cum ar trebui sa arate tinuta ta? Ce articole sa alegi si cat sa investesti in acestea pentru a spori investitia in cariera voastra?
-Cate si ce tinute nu ar trebi sa lipseasca din garderoba ta?

Cream tinutele potrivite.

De multe ori se fac greseli enorme acolo unde regulile sunt minore, atunci cand este vorba de imbracaminte de afaceri. Costumele sunt cea mai simpla alegere, dar sa le imbraci pe cele mai potrivite nu este atat de usor. De la culoare, la croiala pana la materiale, sa alegi un costum perfect facut pentru tine devine mult mai usor cu ajutorul unui profesionist. Invata care sunt cele mai potrivite detalii pentru tine.

In mediul tinutelor de afaceri casual, reglile nu mai sunt atat de stricte dar scopul este acelasi: a transmite profesionalitate si incredere clientului si de a castiga respectul si simpatia colegilor. Vei invata cum sa alegi cele mai potrivite articole pentru a interpreta tinuta perfecta in cazul in care jobul tau se desfasoara in zona mai putin formala a afacerilor.

Alegeti intotdeauna pantofii potriviti.

Alegerea pantofilor pe care ii vei purta, are mult de-a face cu regulile de dresscode ale locului de munca si cu tinuta pe care o veti purta. Plecand de la faptul ca sneakersii nu sunt admisi si nici decolletele over 10 cm, vom alege cele mai potrivite incaltari care iti vor da acel touch de eleganta care vor mentine stilul conservator.

Accesoriile potrivite.

Si geanta are un rol foarte important in tinute unei persoane care se invarte in acest mediu. Mare, mica, colorata sau neutra, geanta este un articol in care vei tine toata cariera ta. Vei invata cum sa alegeti cea mai potrivita handbag si cum poti avea un impact de neuitat asupra clientului prin intermediul acestui articol.

Bijuteriile bine alese

Multe femei tind sa poarte mai multe bijuterii. In timp ce acest lucru este bine in afara locului de munca, standardele pentru imbracamintea de afaceri, necesita ca femeile sa limiteze bijuteriile pe care le poarta. Vom alege impreuna bijuteriile potrivite pentru o adevarata doamna de afaceri.
De altfel si barbatii trebuie sa acorde mare atentie accesorilor pe care le poarta tinand cont de faptul ca o tinuta incarcata de accesorii in plus nu arata deloc profesional.

Machiaj potrivit pentru businesslady

Machiajul la locul de muncă nu ar trebui sa te faca sa iesi in evidenta. Acesta trebuie sa reflecte eleganta, profesionalism si clasa. Cum sa creezi un make-up care sa atraga atentia asupra ta si sa te ajute sa comunici mai bine cu ceilalati? Si acesta este unul dintre serviciile pe care le ofer clientilor care cer consultanta pentru business persons.

Hairstyle

Ca si machiajul, parul la locul de munca nu trebuie sa distraga atentia de la locul de munca sau de comunicare. Impreuna vom gasi acel hairstyle si haircut care sa reflecte cel mai bine jobul pe care il practici in spatele biroului.

Ughii

Forma, culoare, lungime. Si unghiile au rolul lor.